Quasar ARM

Samoróbki i pomysły na własne wykrywacze
ODPOWIEDZ
rkobra
Mł. Chorąży Sztab.
Mł. Chorąży Sztab.
Posty: 333
Rejestracja: 7 sty 2016, o 19:44
Województwo: Wybierz
Has thanked: 22 times
Been thanked: 27 times

Re: Quasar ARM

Post autor: rkobra » 23 lut 2018, o 21:46

Możesz zrobić tak:
Odlutowac po kolei wyjścia stabilizatorów i sprawdzać jak spada pobór prądu. Nóżkę wyjściowa łatwo odegniesz lekko do góry, wiec nie trzeba go wylutowywania. Dzieki temu sprawdzisz na którym zasilaniu masz zwarcie: 3.3 vdd, 3.3 vda, czy 5v. Jak to zlokalizujesz to wtedy zawęzi sie liczba scalakow które mogą byc problematyczne. Przylutowujesz zasilanie i wylutowujesz scalaki po koleji i sprawdzasz pobór.
These users thanked the author rkobra for the post (total 2):
NIKT1313slawek153
Rating: 13.33%
Awatar użytkownika
slawek153
Kapitan
Kapitan
Posty: 766
Rejestracja: 9 lip 2017, o 15:49
Województwo: Mazowieckie
Imię: Sławek

Re: Quasar ARM

Post autor: slawek153 » 23 lut 2018, o 22:02

rkobra pisze:
23 lut 2018, o 21:46
Możesz zrobić tak:
Odlutowac po kolei wyjścia stabilizatorów i sprawdzać jak spada pobór prądu. Nóżkę wyjściowa łatwo odegniesz lekko do góry, wiec nie trzeba go wylutowywania. Dzieki temu sprawdzisz na którym zasilaniu masz zwarcie: 3.3 vdd, 3.3 vda, czy 5v. Jak to zlokalizujesz to wtedy zawęzi sie liczba scalakow które mogą byc problematyczne. Przylutowujesz zasilanie i wylutowujesz scalaki po koleji i sprawdzasz pobór.
Dziękuję Łukaszu za podpowiedź, tak spróbuje i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Awatar użytkownika
slawek153
Kapitan
Kapitan
Posty: 766
Rejestracja: 9 lip 2017, o 15:49
Województwo: Mazowieckie
Imię: Sławek

Re: Quasar ARM

Post autor: slawek153 » 23 lut 2018, o 22:45

Gratuluje Łukaszu jesteś :spoko: :spoko: :spoko: :ukłon:Taki kolega na forum :spoko: :brawo: :zgoda: koło się zawęziło, pacjenci do sprawdzenia na zasilaniu: 3.3 VDD : KT083L, 24C08 mają zwarcia i stabilizator się grzeje. Teraz to można z to elektroniką :pojedynek: :D :D
Awatar użytkownika
slawek153
Kapitan
Kapitan
Posty: 766
Rejestracja: 9 lip 2017, o 15:49
Województwo: Mazowieckie
Imię: Sławek

Re: Quasar ARM

Post autor: slawek153 » 24 lut 2018, o 13:13

Znaleziony trup robiący zwarcie, okazał się transmiter fm KT083L :-x :-x :-x :detektyw: Dziękuje za pomoc koledzy. :zgoda: Biorę się za lutowanie i do dzieła.
NIKT1313
Porucznik
Porucznik
Posty: 605
Rejestracja: 18 maja 2016, o 09:14
Województwo: Brak
Has thanked: 25 times
Been thanked: 88 times

Re: Quasar ARM

Post autor: NIKT1313 » 24 lut 2018, o 14:10

Heh pewnie kiepska chińska podróba a ile problemów narobiła.....
These users thanked the author NIKT1313 for the post:
slawek153
Rating: 6.67%
Awatar użytkownika
slawek153
Kapitan
Kapitan
Posty: 766
Rejestracja: 9 lip 2017, o 15:49
Województwo: Mazowieckie
Imię: Sławek

Re: Quasar ARM

Post autor: slawek153 » 24 lut 2018, o 14:28

NIKT1313 pisze:
24 lut 2018, o 14:10
Heh pewnie kiepska chińska podróba a ile problemów narobiła.....
Dokładnie tak, Chiński wynalazek, na poprzednim Quasarze śmigał jak ta lala z tej samej partii scalak. Nie powiem ale roboty narobił truposz :-D
Awatar użytkownika
slawek153
Kapitan
Kapitan
Posty: 766
Rejestracja: 9 lip 2017, o 15:49
Województwo: Mazowieckie
Imię: Sławek

Re: Quasar ARM

Post autor: slawek153 » 24 lut 2018, o 14:33

Wlutowany nowy scalak, teraz napięcia na stabilizatorach :spoko: :spoko: :spoko: jeszcze kondensatory i zaraz się biorę za STM32
Awatar użytkownika
slawek153
Kapitan
Kapitan
Posty: 766
Rejestracja: 9 lip 2017, o 15:49
Województwo: Mazowieckie
Imię: Sławek

Re: Quasar ARM

Post autor: slawek153 » 24 lut 2018, o 16:29

Zrobione, wszystko wlutowane i soft wgrany powinno być cacy a nie jest!!! 2 wyświetlacze jeden zwykły, drugi Oled na 2 Quasarach nie działają .
Zwykły kwadraciki i brak komunikacji, a Oled krzaki. Sprawdzałem miernikiem piny wyświetlacz - Stm32 i jest połączenie na wszystkich padach na dwóch Quasarach . :-x :-x :dusi: :-o :-o :-o Ja to idę sam siebie :bigun: :-x :-x :-x :zakrywa: :zakrywa: :zakrywa: Co jest grane :? :?: :?: :?:
Awatar użytkownika
slawek153
Kapitan
Kapitan
Posty: 766
Rejestracja: 9 lip 2017, o 15:49
Województwo: Mazowieckie
Imię: Sławek

Re: Quasar ARM

Post autor: slawek153 » 24 lut 2018, o 17:50

Takie Cuda :-D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
rkobra
Mł. Chorąży Sztab.
Mł. Chorąży Sztab.
Posty: 333
Rejestracja: 7 sty 2016, o 19:44
Województwo: Wybierz

Re: Quasar ARM

Post autor: rkobra » 24 lut 2018, o 22:50

Czyli jak startuje to led mignie 1 raz i jest melodyjka?
Bo jak tak to coś jest z połączeniem
Awatar użytkownika
slawek153
Kapitan
Kapitan
Posty: 766
Rejestracja: 9 lip 2017, o 15:49
Województwo: Mazowieckie
Imię: Sławek

Re: Quasar ARM

Post autor: slawek153 » 25 lut 2018, o 12:57

Na Quasarze dioda miga 1 raz i melodyjka powitalna, natomiast na Quasarze w tym co było zwarcie nie mam wlutowanej diody, a melodyjka nie startuje.
O ja pierd.... co za bagno. :pokręcony: :zakrywa: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x Połączenia CPU-Goldpin kilka razy sprawdzałem, dla pewności mini falą przeleciałem luty. Zwarć Nie ma na 1000000%%%%
rkobra
Mł. Chorąży Sztab.
Mł. Chorąży Sztab.
Posty: 333
Rejestracja: 7 sty 2016, o 19:44
Województwo: Wybierz

Re: Quasar ARM

Post autor: rkobra » 25 lut 2018, o 17:46

A gniazdko słuchawkowe masz wlutowane? Poza tym jak jest wlutowany nadajnik FM to przy pierwszym uruchomieniu jest on włączony, więc dźwięku może nie słychać dopóki nie zmienisz tego w opcjach . Wlutuj diodę może coś pokaże.
Awatar użytkownika
slawek153
Kapitan
Kapitan
Posty: 766
Rejestracja: 9 lip 2017, o 15:49
Województwo: Mazowieckie
Imię: Sławek

Re: Quasar ARM

Post autor: slawek153 » 26 lut 2018, o 13:52

Wykrywacze Naprawione, :polska: :peace: :jezdziec: Wszystko działa jak należy. :gitarzysta: :gitarzysta: :kierowca: :pozdro: :pozdro:
Awatar użytkownika
Waclaw237
Generał Dywizji
Generał Dywizji
Posty: 1777
Rejestracja: 27 gru 2015, o 13:58
Województwo: Małopolskie

Re: Quasar ARM

Post autor: Waclaw237 » 26 lut 2018, o 15:22

To jeszcze napisz co zrobiłeś że działają. :)
Awatar użytkownika
slawek153
Kapitan
Kapitan
Posty: 766
Rejestracja: 9 lip 2017, o 15:49
Województwo: Mazowieckie
Imię: Sławek

Re: Quasar ARM

Post autor: slawek153 » 26 lut 2018, o 16:01

Nie wiem, wywaliłem hotem 30% elementów i wlutowałem z zapasu i chodzą. :pokręcony: :twisted: :twisted: :-o :D :D :D :D :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Samoróbki i patenty”