Strona 1 z 7

Łuski prosto z dołka

: 31 sie 2016, o 19:01
autor: felek125
Dzisiejsze pierdoły

Re: Łuski prosto z dołka

: 9 wrz 2016, o 22:08
autor: mareckyyy5
Łuski 7,92x57 Mauser Polte,
P - Polte-Werke, Zentrale Magdeburg, Niemcy
S67 - oznaczenie łuski mosiężnej (67% miedzi, 33% cynku)
8 - wyprodukowana w sierpniu
17 - rok 1917

Re: Łuski prosto z dołka

: 10 wrz 2016, o 05:59
autor: felek125
Dzięki

Re: Łuski prosto z dołka

: 10 wrz 2016, o 06:56
autor: Waclaw237
Ta z nacięciami (moletowana) była powtórnie napełniana. Łuskę wykorzystano ponownie.

Re: Łuski prosto z dołka

: 10 wrz 2016, o 07:33
autor: felek125
Tak -wiem

Re: Łuski prosto z dołka

: 10 wrz 2016, o 21:15
autor: Wędrus
Panie! Pan, to nawet ze zwykłej łuski, wyłuska piękno na zdjęciu :spoko:

Re: Łuski prosto z dołka

: 11 wrz 2016, o 06:58
autor: felek125
Bardzo dziękuję
Stara fotka z 2015 roku.

Re: Łuski prosto z dołka

: 12 wrz 2016, o 20:03
autor: felek125
I jeszcze jedna stara fotka.

Re: Łuski prosto z dołka

: 12 wrz 2016, o 20:18
autor: bakłażan
Trzeba przyznać zdjęcia wzorowe. :piwko:
Jak by to powiedzieć :hmm: Łuski w całkiem innym świetle :spoko:

Re: Łuski prosto z dołka

: 13 wrz 2016, o 10:55
autor: felek125
Dziękuję
I jeszcze coś.

Re: Łuski prosto z dołka

: 13 wrz 2016, o 15:18
autor: felek125
:pozdro:

Re: Łuski prosto z dołka

: 13 wrz 2016, o 15:40
autor: felek125
:pozdro:

Re: Łuski prosto z dołka

: 14 wrz 2016, o 08:10
autor: autsajderek
Świetne zdjęcia robisz...
Pytanko odnośnie tych ołowiaków... czy pierwsze prawie całe 3 rzędy - od góry zdjęcia to breneki myśliwskie?

Re: Łuski prosto z dołka

: 14 wrz 2016, o 09:10
autor: felek125
Tego to ja nie wiem - nie znam się na tym.

Re: Łuski prosto z dołka

: 14 wrz 2016, o 13:01
autor: felek125
:pozdro:
wysokość - ok. 54mm
śr. kryzy - ok. 15mm
oznakowanie 55 21