Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Konkursy organizowane przez Forum Włóczykij

Glosowanie w konkursie jesienno/zimowym2016.

Czas głosowania minął 13 gru 2016, o 00:50

1.jaco777.
0
Brak głosów
2.Zakrz.
12
18%
3.PCFS.
0
Brak głosów
4.bazy G2.
0
Brak głosów
5.Mr.Proper.
6
9%
6.baranov.
3
4%
7.berserker.
3
4%
8.Wredny borsuk.
8
12%
9.estero.
7
10%
10.dzulka.
0
Brak głosów
11.Michal11.
4
6%
12.kinalek1.
1
1%
13.bucek.
1
1%
14.milko01.
0
Brak głosów
15.luger1979.
0
Brak głosów
16.szifu.
0
Brak głosów
17.gad.
1
1%
18.raderade.
3
4%
19.magnes.
1
1%
20.pingwin.
5
7%
21.G41M.
6
9%
22.mz94.
0
Brak głosów
23.saper83.
1
1%
24.ramzes1.
0
Brak głosów
25.yukon.
1
1%
26.explokera.
5
7%
27.lejtnantck.
0
Brak głosów
28.stasioarcheo.
0
Brak głosów
29.adamek496.
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 68
Awatar użytkownika
yukon
Administrator
Administrator
Posty: 7716
Rejestracja: 9 wrz 2012, o 22:46
Województwo: Wybierz
Lokalizacja: Wolna Republika Bieszczad.
Podziękował : 272
Podziękowań: 200
Kontaktowanie:

Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: yukon » 6 gru 2016, o 00:50

Jak to wczesniej bywalo,wazny jest tylko glos z wpisem,czyli krotko mowiac, oddajemy glos w ankiecie a w temacie piszemy na kogo oddalismy glos :piwko:
Dziekuje wszystkim bioracym udzial,naprawde konkretne zgloszenia i walka bedzie mega! :-D
Glosujemy przez 7 dni i ankieta wygasa.
Zeby bylo jasne z nagrodami:
1-miejsce propointer.
2-ksiazka.
3.pudeleczko na fanty od sponsora c.k.czarny(to wieksze).
I dwie nagrody zostana rozlosowane,jedna jest conserwo czyli plyn do czyszczenia monet od sponsora sklep poszukiwacz.eu czyli od Lipka :spoko: a druga nagroda ktora zostanie rozlosowana jest pudeleczko na fanty od c.k.czarny(mniejsze). :pozdro:

Nagrody(mniejsze pudeleczko od ck.czarny i plyn od Lipka) wylosuje nasza forumowa sierotka :-D czyli w tym roku jest nia Catadero:)

Link do zgloszen:
viewtopic.php?f=18&t=9600
„Bieszczadzkie Pompeje" pokryte „lawą" bujnej karpackiej roślinności.
Awatar użytkownika
reiv
Moderator
Moderator
Posty: 635
Rejestracja: 8 lis 2012, o 16:28
Województwo: Wybierz
Podziękował : 11
Podziękowań: 16

Re: Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: reiv » 6 gru 2016, o 02:14

Nr 2 ale ciezko jest wybrac tylko jedna opcje, super fanty i opisy :spoko:
Awatar użytkownika
yukon
Administrator
Administrator
Posty: 7716
Rejestracja: 9 wrz 2012, o 22:46
Województwo: Wybierz
Lokalizacja: Wolna Republika Bieszczad.
Podziękował : 272
Podziękowań: 200
Kontaktowanie:

Re: Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: yukon » 6 gru 2016, o 02:19

Ciezko na duszy :dusi: ,bo wszystkie zgloszenia sa piekne,walczylem ze soba do konca,wlasciwie najbardziej mi sie podobaja bieszczadzkie fanty, tu nawet nie ma co gadac,klamry,odznaki,zapalniki,krzyze huculskie(estero :brawo: ),to sa moje tematy :spoko:

mam same numery jeden :

Numer jeden z kandydatow to berserk bo wiem ile chlopak potu,sily ,pasjii,poszukiwan na necie i serca wlozyl w kopanie w ostatnim roku,i klamerka saperow jest wspaniala nagroda! :spoko:

Nastepny numer jeden to PCFS :polska: bo tez mam taki zapalnik i wiem jak potrafi rozpalic wyobraznie szukanie takiego typu wszedzie i niestety nadal lipa nikt nic nie wie,moze kiedys sie wyjasni,wiemy o trzech takich zapkach jak narazie i co ciekawe wyszly na jednej gorce :zakrywa:

Nastepny numer jeden to magnes:kurna ta emaliowana odznaka podniosla mi cisnienie na dlugo! zwlaszcza ze moj teren, daleko od sieczki baligrodzko-cisniansko-komanczanskiej :spoko:

Nastepne numery jeden :-D juz nie beda z biesow,jeden to Zakrz,rozlozylo mnie to "zostalem ranny" szok!! :ukłon: .
Drugi to baranow te monetki srebrne zrobily ze szczeka moja dotknela podlogi :spoko: ,
Trzeci to mr.proper and father :spoko:
Jeszcze chcialem wyroznic wrednego-borsuka,bylby w mojej pierwszej trojce gdyby nie to ze ta piekna odznake odkupil ,a nie sam wykopal :bezradny: :hihi:

Z "obcokrajowcow" najbardziej mi sie podobaly znajdy Dzulki i Gada,dzulka nie ma to jak znalesc pierwszy bagnet w zyciu i odrazu zadki,gratulacje bo wiem jak u ciebie ciezko o militarke,samo srebro i zloto :zgoda: No i Gad taka lyzeczka moglbym mieszac kawe kazdego poranka :pozdro:

Cholera moglbym jeszcze kilku/nastu wymienic ,ale wybrac i tak moge tylko jednego.

Moj glos idzie na jednego, a wlasciwie na dwoch,czyli MR.Proper i jego niewidoczny tata, ktory mimo ze sie nie udziela bacznie obserwuje nasze forum :spoko:

Gratulacje panowie,gdybym ja znalazl tyle licznych znakow w jeden dzien to bylby dla mnie strzal roku,i tak do tego podszedlem ze wyobrazilem sobie ktory z wymienionych fantow, najbardziej podnioslby mi cisnienie gdybym go sam wykopal!,gratulacje!!!! :spoko:

uff az sie spocilem, ale ja juz mam to za soba :-D

MR,Proper.NR5!!
„Bieszczadzkie Pompeje" pokryte „lawą" bujnej karpackiej roślinności.
Awatar użytkownika
baranov
ST-KAPRAL
ST-KAPRAL
Posty: 56
Rejestracja: 21 lut 2016, o 18:14
Województwo: Podkarpackie
Imię: Łukasz
Podziękował : 7
Podziękowań: 5

Re: Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: baranov » 6 gru 2016, o 02:33

Gratulacje dla wszystkich za piękne fanty :brawo: mój głos leci na numer 17
Awatar użytkownika
Yarek vel KIM
Moderator
Moderator
Posty: 1229
Rejestracja: 14 lis 2012, o 15:03
Województwo: Śląskie
Podziękował : 27
Podziękowań: 79

Re: Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: Yarek vel KIM » 6 gru 2016, o 08:32

Zakrz. Nr 2. Ogromnym bonusem jest ciekawa opowieść.
Awatar użytkownika
mz94
St. Szeregowy
St. Szeregowy
Posty: 11
Rejestracja: 31 sty 2016, o 22:14
Województwo: Pomorskie
Podziękowań: 1

Re: Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: mz94 » 6 gru 2016, o 10:39

Nr 20. Wszyscy zaprezentowali mega fajne fanty ;) Pozdrawiam
Kanarek / Krecik 2 / Quasar ARM (w trakcie budowy)
ramzes1
ST-KAPRAL
ST-KAPRAL
Posty: 63
Rejestracja: 3 gru 2012, o 09:26
Województwo: Wybierz
Podziękowań: 1

Re: Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: ramzes1 » 6 gru 2016, o 11:02

Mr. 7. Na taką klamrę poluję. W ogóle rzadkie to znalezisko w moim rejonie, znalezienie jakiejkolwiek klamry graniczy z cudem. W tym roku jednak trafiła mi się klamra carskiej artylerii i wiem jak się czół znalazca klamry wystawionej do konkursu . Gratuluję znaleziska.
Awatar użytkownika
endriu1933
MLODSZY CHORAZY
MLODSZY CHORAZY
Posty: 247
Rejestracja: 16 lut 2013, o 00:26
Województwo: Wybierz
Podziękował : 5
Podziękowań: 3

Re: Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: endriu1933 » 6 gru 2016, o 11:11

Nr 9 estero
Awatar użytkownika
Andre
CHORAZY
CHORAZY
Posty: 250
Rejestracja: 23 sie 2013, o 21:05
Województwo: Wybierz
Podziękowań: 19

Re: Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: Andre » 6 gru 2016, o 11:47

Nr 8- Wredny borsuk
Awatar użytkownika
MrProper
Porucznik
Porucznik
Posty: 561
Rejestracja: 4 paź 2013, o 20:45
Województwo: Wybierz
Podziękował : 5
Podziękowań: 7

Re: Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: MrProper » 6 gru 2016, o 12:09

Cholera ciężko wybrać.... Monety,klamry,stg,srebrna łyżka,kula armatnia medale i jak tu żyć. Mnie urzekła pruska klamra z pruskim orłem. Ciężko wykopać a mnie by naprawdę cieszyła taka zajebista kamerka :gitarzysta: Głos oddaje na NR 21 G41M
Teknetics delta 4000+ Detech 13" Ultimate && Garrett At Pro International
Awatar użytkownika
saper83
SPEC
SPEC
Posty: 759
Rejestracja: 30 paź 2012, o 18:47
Województwo: Wybierz
Podziękował : 3
Podziękowań: 13

Re: Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: saper83 » 6 gru 2016, o 12:14

nr 21. G41M.
Wiem jak rzadka jest klamra telegrafistów Pruskich , bo sam taką trafiłem i wiem jak wielka była moja radość i dlatego mój głos oddaje właśnie na ten fant. Gratuluję trafienia kolego :)
Awatar użytkownika
pooshkins
St. Szeregowy
St. Szeregowy
Posty: 15
Rejestracja: 5 lis 2012, o 13:01
Województwo: Podkarpackie
Podziękowań: 1

Re: Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: pooshkins » 6 gru 2016, o 12:16

nr. 2
juha
Szeregowy
Szeregowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 paź 2015, o 09:45
Województwo: Podkarpackie

Re: Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: juha » 6 gru 2016, o 14:51

Głos na Michał11 .
Awatar użytkownika
cacekspoko
PLUTONOWY
PLUTONOWY
Posty: 96
Rejestracja: 15 kwie 2016, o 09:12
Województwo: Świętokrzyskie
Podziękował : 6
Podziękowań: 3

Re: Glosowanie w konkursie jesienno-zimowym 2016(ankieta)! 2016

Postautor: cacekspoko » 6 gru 2016, o 15:03

baranov nr 6.
EldoradoHM, IDX-PRO VDI
Awatar użytkownika
house03
ST-PLUTONOWY
ST-PLUTONOWY
Posty: 101
Rejestracja: 20 lut 2016, o 18:11
Województwo: Lubelskie
Podziękował : 5
Podziękowań: 1

Michal11

Postautor: house03 » 6 gru 2016, o 17:20

Dobry kolega Michal11 z ktorym mialem okazje kopac i inventowac sie ,xD jeszcze nie raz cos przyjdzie nam przeskrobac ,duzo kolega pomaga ,oddjae głos

Wróć do „Konkursy i nagrody”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości